China Glaze Hanging in the Balance + nagelstickers

Tot aanstaande vrijdag heb ik een winactie lopen hier op La Moon Nails. In het winactie pakketje zitten 6 velletjes met nagel stickers. Ik wil jullie graag laten zien wat je kunt doen met deze nagelstickers. Je kunt er zoveel leuke dingen mee maken, kijk even verder om twee verschillende nail arts te zien.

Ik lakte mijn nagels met China Glaze’s Hanging in the Balance. Dit is een heldere blauwe kleur die zeer goed dekt, ik draag op de foto twee laagjes.

Dit lakje kocht ik bij Boozyshop, momenteel is hier een hele goede sale gaande en betaalde ik slecht €2,98 voor deze beauty.

Ik plaatste de nagel stickers op mijn droge nagels en deed hier vervolgens een laagje Sally Hansen Insta Dri topcoat overheen om de stickers te sealen.

Maar je hoeft natuurlijk niet maar één sticker per nagel te plakken. Op Instagram plaatste ik deze foto van mijn manicure vorige week.


Wat vind jij van nagel stickers?

4 thoughts on “China Glaze Hanging in the Balance + nagelstickers

Reageren

