Revlon French Manicure

Mijn moeder kwam onlangs met een lief cadeautje aan, nagellak! Daar maak je mij nou echt blij mee.
Van Revlon heb ik inmiddels al aardig wat lakjes in mijn assortiment dankzij de fijne budget winkel Big Bazar. Deze haalde mijn moeder ook bij Big Bazar, een dubbele lak van revlon. Zelf zegt Revlon dat het een French Manicure lak is, een lak als basis de andere kleur voor de tip. Ik testte het uit!

De donkerdere kleur gebruikte ik als basis kleur en lakte ik over mijn gehele nagels. De kleur is helaas niet heel erg gepigmenteerd en had zeker 4 laagjes nodig om geheel dekkend te zijn.
De kleur is lila paars met heel veel zilveren mini glittertjes.

De lichte kleur lakte ik alleen over mijn tip. Dit was een moeilijk karweitje, het eerste laagje wat geen probleem maar omdat ik de tip wel gepigmenteerd wilde hebben ging ik er nog een keer overheen. Het werd stroperig en dik. Ik heb mijn best gedaan de tips mooi egaal te krijgen.
Deze lak bevat ook veel glittertjes en is lichter lila van kleur.


Het schoonmaken van de randjes was echt hels! Ik kreeg de inieminimie glittertjes maar niet weg!

Ik maakte de manicure af met een laagje topcoat.

Het flesje ziet er heel leuk uit, maar praktisch is het niet. Het flesje is beest hoog en je moet dus op passen met opstoten als je aan het lakken bent. De kleuren zijn niet heel erg gepigmenteerd, maar wel erg mooi door de glittertjes.
Ik zelf zou de lakken opnieuw gebruiken, maar niet als french manicure.
Al met een geen fail, maar ook geen nieuwe favoriet.

Mijn mening, laat deze dubbele Revlon lakjes lekker liggen in de winkel en ga voor de normale flesjes. Deze lakjes zijn top!

2 thoughts on “Revlon French Manicure

Reageren

