DA 044

Mooi groen is niet lelijk, daar ben ik sinds kort achter. Groene nagellak was nooit echt mijn ding. Maar nu ik regelmatig groene lakjes uittest ga ik de kleur steeds meer waarderen.
Deze groene lak is van de Da drogist en vind ik verassend leuk!

DA nagellak nummer 044 is een olijf/mos groene nagellak met een hele fijne subtiele zilveren glitter er in. De lak dekt erg fijn, ik draag 3 laagjes op de foto.
Groene nagellak heeft de eigenschap je natuurlijke nagels te verkleuren, dat is bij deze variant ook het geval. Voordat je de lak aanbrengt op je nagels kun je dus het beste een basecoat aanbrengen.


De eerst volgende keer dat je bij de DA bent, kijk dan zeker even bij de nagellakken. Ik heb inmiddels 3 lakjes uitgetest van dit huismerk en ben zeer tevreden met de kwaliteit. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten, de lakjes kosten namelijk maar €2,99 per stuk.

6 thoughts on “DA 044

Reageren

