Hema Holografic Green

Ik kan geen genoeg krijgen van holografische nagellak. Holografische nagellak is namelijk het ultieme zomer lakje. In de schaduw is het een gewoon mooi lakje maar als je in de zon komt is het een GEWELDIG mooie lak. Het schittert als een malle, deze nagellak van de Hema. Bekijk vooral het hele artikel, want als laatste heb ik nog een foto bonus.

De lak dekt in drie laagjes geheel. De Hema Holografische nagellakken drogen niet hoogglans op, hier houd ik echter wel van. Dus werkte ik de manicure af met een laagje Seche Vite topcoat.

Ik heb ook nog een leuke water decal toegevoegd. Wat vinden jullie er van?

6 thoughts on “Hema Holografic Green

Reageren

