Nail Art Bouquet

Wat een hitte, ik ga er acuut bloemige nail art creaties van maken. Natuurlijk wel volgens de trend van nu, neon! Koraal roze, fluor blauw en zonnig geel, bij elkaar een blije boel.

Met koraal roze maakte ik mijn nagel eerst egaal gekleurd en vervolgens leefde ik mij uit met mijn geliefde dotting tool. Ik zette bloemetjes van blauw en de hartjes stipte ik geel.
Ik lakte het geheel af met mijn nieuwe topcoat, Insta Dri van Sally Hansen.


Wat vind jij van deze kleuren combinatie?

6 thoughts on “Nail Art Bouquet

Reageren

