Nail Art Apple

Fruit is lekker en gezond. Maar daarnaast is het voor mij de laatste tijd ook een inspiratie bron. Eerder kwamen er al kiwi nagels voorbij, vandaag appeltjes!

Klik zeker even op Lees Verder, want ik laat in een stap voor stap foto uitleg zien hoe je deze nail art zelf na maakt.

Ik moet nog veel oefenen op deze nail art, want toen ik de foto naar mijn zus WhatsApp’te reageerde ze “Aardbeien!”. Toch wil ik deze aardbei appels met jullie delen, wat vind je er van?


Wat heb je nodig voor deze nail art?

  • Een basis kleur nagellak, ik koos voor zandkleur
  • rode nagellak
  • groene nagellak
  • donker bruine nagellak
  • dotting tool
  • top coat
  • nagellak remover
  • penseeltje of wattenstaafjes

Laat wat rode nagellak op een papiertje vallen en dip hier je dotting tool hier. Zet twee stipjes op je nagel om het hartvormige gedeelte van de appel te maken.

Zet nog enkele stipjes onder je “hartje” om je appel compleet te maken.


Met bruin ga je de steeltjes zetten, dit heb ik ook met mijn dotting tool gedaan. Maak tussen de kleuren je dotting tool schoon met wat nagellak remover.

Met groen teken je een blaadje aan de appel, ook weer met je dotting tool.


Als laatste deed ik een laagje topcoat over mijn manicure. Ik heb Sally Hansen Insta Dri gebruikt.

Met nagellak remover op een wattenstaafje of penseeltje kun je de randjes van je nagels schoonmaken.

9 thoughts on “Nail Art Apple

Reageren

