Nail Art Caviar Manicure Primark

Bij de Primark verkopen ze niet alleen voordelige kleding en accessoires, maar ook make-up en nagellak. Mijn zus nam dit Caviar Manicure setje voor mij mee en ik ging er mee aan de slag.

Caviar Manicure is een trend van het afgelopen jaar waarbij je kleine bolletjes op je nagels plakt waardoor het lijkt alsof je caviaar op je nagels hebt zitten.

Een setje bevat twee flesjes, één basis kleur en één flesje met de Caviar balletjes/pareltjes. Ook zit er een trechtertje in om de pareltjes die je over hebt terug te gieten in het flesje.
De setjes zitten in een leuk doosje en kost €3,50.


Op de achterkant van het doosje staat een goede uitleg over hoe je deze manicure maakt. Eerst lak je je nagels met een basecoat (dit staat niet op het doosje maar raad ik wel aan!) en vervolgens met een laagje van de gekleurde lak. Nagel voor nagel ga je vervolgens nog een laagje van de kleur lak aanbrengen en wanneer deze nog nat is strooi je hier de balletjes overheen. Dit alles laat je goed drogen, op het doosje raden ze 15 minuten aan.


Hoelang de manicure goed blijft zitten weet ik niet. Na een dag zat alles er nog vrij goed op, of een enkel hoekje na waar het er af gestoten is. Ik vond persoonlijk de balletjes op mijn nagels vrij vervelend als ik mijn hand door mijn krullende haar haalde. Na een dag verwijderde ik de manicure dus ook.

Ik vind het een erg leuk effect, maar of het lang goed blijft zitten betwijfel ik.

Ik heb mijn beide handen gedaan met deze nail art en ik gok dat er zo’n 1/4 van de balletjes op is.

10 thoughts on “Nail Art Caviar Manicure Primark

  1. Heel erg grappig, maar niet voor mij! Ik zou constant met mijn vingers in mijn mond zitten om de bolletjes er af te bijten. Het lijkt mij ook nog erg lastig om de bolletjes netjes op je nagellak aan te brengen.

  2. Ik heb dit setje ook maar ik doe de ‘kaviaar’ meestal alleen op mijn ringvingers.. Ziet er ook leuk uit en scheelt een hoop irritatie!

Reageren

