Nail art H(ello)appy kitty

Op de La Moon Nails FaceBook groep stelde ik de vraag welke nail art’s jullie zouden willen zien in een artikel. Er kwamen enkele reacties binnen en één daarvan was Hello Kitty.

Deze schattige cartoon is nooit echt een favoriet van mij geweest maar toch moet ook ik eerlijk toegeven, Hello Kitty is een schattig wezentje.
Jaren lang was Hello Kitty een ware hype, Wat je maar kunt bedenken, alles was en is nog steeds verkrijgbaar met het tekeningetje van Hello Kitty erop.

Ik wilde wat anders, geïnspireerd op Hello Kitty maar niet een perfecte kopie, die hebben we al genoeg gezien toch?!

Ik koos voor roze in plaats van rood, de signatuur kleur van Hello Kitty. Wel gebruikte ik het onmisbare wit en combineerde dit met zacht blauw.

Op mijn ring vinger maakt ik een basis met de licht blauwe kleur en met witte nagellak maakte ik een half rondje op de tip van mijn nagel. Met een nail art kwastje gedipt in de witte nagellak maakt ik de puntige oortjes. Met hetzelfde penseeltje (schoongemaakt) maakt ik de snorhaartjes in het zwart. Met een dotting tool in zwart gedipt maakte ik twee oogjes en met wat oranje nagellak op een dotting tool maakte ik een neusje.

Ik wilde het geheel afmaken door eens trikje toe te voegen. Echter Mevrouw Ongeduld plakte deze veels te snel op waardoor de onderlaag van nagellak er onderuit droop. Bah, verpeste ik toch bijna mijn hele nail art. Gelukkig met een laagje Seche Vite topcoat er op lijkt het allemaal mee te vallen.

Op de andere nagels zetten ik stipjes met de roze nagellak kleur over de blauwe basis, ook dit topte ik af met de Seche Vite topcoat.


Wat vind jij van deze nail art? Wat zou jij graag willen zien?

Dankjewel Pieta voor deze suggestie.

8 thoughts on “Nail art H(ello)appy kitty

Reageren

