KleanColor 24 Carat

Bij Boozyshop sloeg ik een kleine slag vorige week en een van de toppers die ik daar weg kaapte was deze topcoat van Klean Color.
Ik had een stille hoop dat hij leek op de beroemde topcoat van O.P.I Man With The Golden Gun, maar helaas. Het is meer een glitter/topcoat. Toch vind ik hem verrassend mooi.

Voor deze simpele maar vette nail art gebruikte ik een basis van Klean Color Cappuccino met daar over heen één laagje van de “24 Carat” topcoat.

Deze nagellak kun je eventueel ook al gewone lak gebruiken zonder een kleur lak als basis. Dan zul je een subtiele glitter look krijgen.
De lak is een doorzichtige basis met verschillende glitters, holografisch goud, normaal goud en een verdwaalde goude foil glitter.


De lak is helaas uitverkocht op Boozyshop maar op Nail Ways is deze nog verkrijgbaar.

8 thoughts on “KleanColor 24 Carat

Reageren

