Da 009 Violet

Sommige nagellakken zijn enorm gepigmenteerd, andere niet. Maar dat betekend niet dat lakjes die minder pigment bevatten ook minder mooi zijn. Da’s Violet is zo’n minder dekken lakje. Wil je precies weten wat ik er van vind?

Violet is een lila paarse nagellak die veel zilveren stukjes glitter bevat. De nagellak is niet super dekkend, op de foto draag ik 3 laagjes.


Ondanks dat je het wit van mijn nagels nog een beetje kunt zien, stoort dit mij niet. De lak is erg bijzonder door de stukjes glitter folie in de pastel lila nagellak. Echter bij de “clean up” kwam ik er achter dat de glitters erg hardnekkig zijn, moeilijk te verwijderen.

De lakken van de DA kosten €2,99 per stuk en voor zover ik weet zit nummer 009 Violet in het vaste assortiment.

4 thoughts on “Da 009 Violet

Reageren

