Nail Art Burberry

Op FaceBook kreeg ik de suggestie om Burberry (inspired) nagels te maken. Zo gezegd zo gedaan zou je denken, toch?

Ik vind rechte lijntjes trekken met een nail art striper of kwastje zo moeilijk, het lukt mij gewoon niet goed. En laat het Burberry patroon nou net alleen maar bestaan uit rechte lijnen.. Oefen oefenen en nog een oefenen.

 

Met een zand kleurige basis begon ik mijn zwarte witte en rode lijnen te trekken. Heel wat nagellak remover is er bij deze nail art door heen gegaan. Dan ging de eerste streep scheef, of precies de laatste. Oef, wat een moeilijk opdracht was dit. Mijn beste resultaat zie je hier.

Ik had graag gewild dat de lijntjes strakker waren, maar dat krijg je als je ze zet uit de losse pols. Ook zijn mijn nagels op het moment niet hel erg lang waardoor je op een kleine ruimte veel streepjes moet zetten om het hele ontwerp er in te passen.


Ik ben met deze nail art denk ik 2 uur bezig geweest en dit was alleen op 1 hand. Een volgende keer zal het wel sneller gaan denk ik. Ik heb de nail art afgewerkt met een topcoat, van Seche Vite.

Ik ben trots op het resultaat!

Dank Toni voor het idee voor deze nail art 🙂

3 thoughts on “Nail Art Burberry

Reageren

