Nail Art Sweet Stripe

French manicure is een natuurlijke look die je op je nagels kunt maken met een roze kleurige basis en een witte tip. Maar een French manicure kun je natuurlijk ook met gekke kleuren maken. Maar wie zegt dat het altijd zo standaard moet? Met streepjes maakte ik deze op french manicure geïnspireerde Sweet Stripe nail art.


Met Klean Color’s Cappuchino lakte ik mijn nagels in 2 laagjes en met een lila paarse kleur, glitter topcoat en een zacht roze nagellak zette ik streepjes. Ik liet een druppel van de lila nagellak kleur op een papiertje vallen en dipte hier een dun lang penseeltje in. ik trok streepjes in willekeurige lente over mijn tip en met een glitter topcoat deed ik het zelfde en ging ik over het lila heen. Met de roze nagellak zette ik streepjes om de leegtes op te vullen.
Ik sealde het geheel met mijn Seche Vite topcoat.


Wat vind jij van deze variatie op de french manicure?

5 thoughts on “Nail Art Sweet Stripe

Reageren

