Nail Art Pinguin

Ik ben bezig met een aantal nail arts met dieren. Deze week komt er een panda nail art, lieveheersbeestjes nail art en een koeien nail art online. Vandaag trap ik deze serie af met een Pinguin op mijn nagels!
Welk dier zou jij nog graag willen zien? Laat het achter bij de comments.

Bij pinguin denk ik meteen aan ijzige kou. Ik koos er voor om mijn nagels in een blauwe kleur te lakken, op mijn ring vinger na. Eerst bracht ik een basecoat aan en vervolgens twee laagjes van China Glaze Hanging in the Balance. Toen deze basis droog was bracht ik nog twee laagjes aan van een super mooie blauwe basis glitter lak, Jolly Jewels 111.


Op mijn ringvinger bracht ik ook een basecoat aan en lakte ik mijn nagels met een zwarte creamy lak tot dat deze geheel dekte. Met witte nagellak maakte ik het buikje van de pinguïn en met witte, zwarte en oranje nagellak maakte ik de pootjes, ogen, voeten en strikje.

Al mijn nagels werkte ik af met mijn Seche Vite topcoat.


Het resultaat is een super schattige manicure waarbij je zeker van veel mensen complimentjes zult ontvangen.

Veel plezier bij het namaken van deze nail art.

6 thoughts on “Nail Art Pinguin

Reageren

