Nail Art Lady Bug

Gisteren kwam mijn piguinen nail art al online, nu is het tijd voor een ander schattige beestje. Wist jij dat een lieveheersbeestje ongeveer één jaar oud word? Dit kun je niet aan de stippen zien, wat ik als kind wel altijd dacht.

Jij ook?


Met rode nagellak over mijn basecoat lakte ik mijn nagels tot deze goed dekkend was. Met zwarte nagellak zette ik een streep over het midden van mijn nagel en maakte ik de tip zwart. Met mijn dotting tool in zwarte nagellak gedipt zette ik willekeurig grote en kleine stipjes op de vleugels. Met wit zette ik twee ogen op de tip en met zwart maakte ik hier een kleiner stipje in om het oogje een pupil te geven.

Dit alles werkte ik af met Seche Vite topcoat en met een penseeltje in nagellak remover trachtte ik mijn nagelriemen schoon te maken. Echter is dit niet zo makkelijk met een heftige kleur als rood.


Welk dier wil jij nog in nail art vorm voorbij zien komen? Suggesties zijn meer dan welkom!

4 thoughts on “Nail Art Lady Bug

  1. Rode nagellak is idd soms behoorlijk lastig te verwijderen. Voor mij is het soms de reden om [als ik wat minder tijd heb] niet te kiezen voor een rode lak.

Reageren

