Discussie Dinsdag!

Goedemiddag!

Het leek mij een leuk idee om elke dinsdag een tweede artikel te plaatsen met een vraag.

De rest van je leven elke dag een perfecte pedicure en vreselijke droge handen of elke dag een perfecte manicure maar vieze eeltvoeten. Wat zou jij kiezen?

Ik zou gaat voor een perfecte manicure; teen nagels en voeten zien mensen toch maar 1 seizoen per jaar en je handen worden dagelijks gezien.

Ga lekker los bij de reacties en laat jouw mening weten.

Tot volgende week voor een nieuwe Discussie Dinsdag.

6 thoughts on “Discussie Dinsdag!

  1. Haha wat een leuk idee! Ik zou gaan voor de perfecte pedicure met droge handen. Ik vind smeren met handcrème leuker dan eelt weghalen 🙂 + handcrème kan zó lekker ruiken!

  2. Hihihihi Wat een dilemma! Ik ga met het antwoord van Eva mee. Droge handen hoeven niet persé vreselijk te zijn als je de creme maar bij de “hand” houd.

  3. Eelt doet vreselijk veel pijn als het lang blijft zitten en je doet er niks aan, dus doe mij maar perfect gepedicuurde voetjes en droge handen.. Misschien omdat ik pedicure ben dat dit mijn antwoord is. Haha

Reageren

