Nail Art Cow

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Koeien zijn niet weg te denken uit ons landschap en ons dagelijks leven. Ze leveren ons stukje vlees, ons mooie uitzicht, onze melk en helaas ook zo af en toe een vieze stank. Vandaag een ode aan dit prachtige beest.


Voor deze nail art lakte ik al mijn nagels eerst met een basecoat (je kunt voor deze stap ook een nagelverharder gebruiken) en vervolgens met 3 dunne laagjes witte nagellak.
Met een nail art dotting tool in zwarte nagellak gedipt heb ik op alle nagels, met uitzondering van mijn ringvinger, vlekken gestipt. Dit hoeft niet precies, ga gewoon aan de slag en stop met het vormen van vlekken als je tevreden met het resultaat bent.
Op mijn ringvinger maakt ik een halve cirkel op de tip van nagel met een zacht roze nagellak kleur. Ik heb dit gewoon met het nagellakkwastje gedaan. Met de dotting tool weer in zwarte nagellak gedipt maakte ik de ogen, neus en wat extra koeienvlekken. Vervolgens met wat witte nagellak op de dotting tool maakte ik de oogjes af.
Het enige wat nog rest is een laagje topcoat en klaar is deze koe om de weide in te gaan!
Is het resultaat niet super leuk? Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om het koetje niet te maken en op al je nagels de koeien print te maken, ook dit is erg leuk. En ook nog eens heel eenvoudig! Veel plezier met het maken van deze nail art.

Tot morgen!

7 thoughts on “Nail Art Cow

  1. Deze nail art is echt supermooi! De vlekken zien er heel “natuurlijk” uit :-).
    De topcoat maakt het helemaal af. Ik denk dat dit tot nu toe een van mijn favoriete nail airts is van dit blog!

Reageren

