Nail Art Panda

Soms probeer je iets uit en is het resultaat niet zoals je voor ogen had. Dat was zeker het geval bij deze nail art. Ik wilde graag panda nagels maken. Want panda’s zijn zo ontzettend schattig, dat moest wel resulteren in een uber cute nail art.
Helaas zijn het geen echte panda beertjes geworden maar meer teddyberen. Agh, zo zijn ze ook leuk toch?


Verbaasd kijken de beertjes op, wat is mij nou overkomen? Zit ik ineens op een nagel!


Ik vond het leuk om een keer niet een volle nagel nail art te maken, maar een keer iets anders.
Ik liet de basis van mijn nagels lekker naturel en ging met witte nagellak aan de slag door een halve cirkel te maken met het nagellak kwastje. Met zwarte nagellak op een grote dotting tool stipte ik de oren op dit schattige beestje en met een kleinere dotting tool maakte ik oogjes en een schattig neusje (of mond?). Met witte nagellak en een dotting tool maakte ik nog een stip in de ogen en met zwart liet ik ze scheel kijken, verbaasd kijken of gewoon vooruit kijken.
Een laagje Seche Vite Topcoat en deze beestachtige nail art is klaar om geshowd te worden.

Mijn favoriet is de wijsvinger, die oogjes kijken precies de goede kant op waardoor het een super verbaasd mannetje is geworden. Welke vind jij het mooist gelukt?

6 thoughts on “Nail Art Panda

  1. De pink is mijn favoriet! Hij/zij [?] kijkt zo ondeugend naar rechts naar de grotere broertjes en zusjes. Ook al zijn het geen echt gelijkende panda’s, het zijn wel lieve en keurig verzorgde nagels!

Reageren

