Nail Art Bzzzz

Bzzzzzzzzz! Wees maar gerust, ik steek niet. Ik ben gemaakt van Striping Tape, Water Decals en geel gekleurde nagellak. Wil je weten hoe je mij eenvoudig kunt maken? Kijk dan even verder. Bzzzzzzzzzzzz!


Ik lakte mijn nagels met China Glaze Sunshine Pop, een prachtige fel gele nagellak die ik inmiddels al zo vaak heb gebruikt dat hij bijna op is!
Op mijn ring vinger bracht ik de water decal in bijtjes patroon aan. Wil je weten hoe dit moet? Kijk dan even hier.
Op mijn overige vingers plakte ik zwarte metallic nail striping tape. Alles werkte ik af met een laagje Sally Hansen Insta Dri topcoat.

Het is een super simpele nail art maar door de kleuren is hij über zomers. Erg leuk om te maken en te dragen naar een feestje of een middag op het terras.


De bijen water decals heb ik HIER besteld.

7 thoughts on “Nail Art Bzzzz

Reageren

