Nail Art Fish

“Beppie, onze goudvis in de familie. Gekregen van de buurman, die haar weer had gehad van zijn vriendin, die haar weer had gehad van iemand anders. Velen huizen heb je gekend en wat ben je oud geworden. Hoe graag wij ook van je af wilde, je bleef maar leven. Je mooie oranje kleur was al jaren weg, wit was je geworden. Na jaren en elk hoekje van ons huis gezien te hebben ben je 3 jaar geleden dan toch eindelijk overleden. Beppie, deze nail art is voor jou!”

Hihi!

Als kind was ik GEK op het kinderboek “Mooiste vis van de zee”, wat zaten daar mooie tekeningen in. En die kleuren, overweldigend! Op mijn pink, ringvinger en wijsvinger maakte ik visschubben geïnspireerd op dit mooie kinderboek.
Op mijn middelvinger en duim heb ik visjes geprobeerd te maken met een dotting tool. Volgende keer toch maar een nail art kwastje gebruiken, het resultaat vind ik namelijk niet zo mooi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blub! En tot morgen.

7 thoughts on “Nail Art Fish

Reageren

