Nail Art Spider

Rond Halloween eind oktober zie je dit soort nail arts vaak online verschijnen. Maar wie zegt dat spinnen alleen in de winter op je nagels mogen? Ik probeerde het uit op een zonnige dag en het resultaat viel tegen. Ligt het aan mijn nail art skills of toch aan het jaargetij?

Met een zwarte en witte nagellak lakte ik mijn nagels en met nail art stripers in deze zelfde kleuren ging ik kliederen. Maar hoe netjes ik het ook probeerde, de spinnenwebben zijn helaas een beetje messy geworden.
Oja, ik vergeet het bijna. Mijn pink maakte ik zilver voor net een andere look.
De spinnetjes gaf ik nog oogjes met een dotting tool en met een topcoat maakte ik de nail art af. Helaas iets te vroeg op mijn duim, het zwart van de spin was nog niet droog genoeg en ging een beetje lopen met de topcoat.


Wat vind je van dit geklieder? Zou jij met spinnen op je nagels lopen?

6 thoughts on “Nail Art Spider

  1. Voor mij geen spinnen op mijn nagels, ook niet met Halloween. Lijkt me een vervelende klus om een spinnenweb op je nagels te maken. Dapper dat je het aandurfde.

  2. Ze zijn hartstikke leuk! Je zou het voor de zomer een keer kunnen met een gekleurde ondergrond, ik denkt dat het zwart het te donker maakt en we het daarom met winter en Halloween koppelen. De webben is denk ik een kwestie van vaak doen, het resultaat zal dan steeds beter worden. Voor in de zomer moet ik het nog even aan kijken maar wanneer het slechte weer weer begint zou ik gerust met spinnen lopen!

Reageren

