Nail Art Army Leopard tutorial

Tijger en luipaard print, soms een beetje to much maar vaak oh zo leuk. Ik houd er van. Toen ik een jaar of 11 was had ik een ontzettend gave slangen print broek, mijn favoriete broek was het. Nee, nu zou ik niet zo snel weer een full print kleding stuk aan trekken maar een print accessoire, ja kom maar op.
Ik maakte deze leger style leopard print nail art voor jullie, met foto uit leg. Klik dus zeker even verder als je deze nail art thuis zelf na wilt maken.


Wat heb je nodig?

  1. basecoat of nagel verharder
  2. 3 kleuren nagellak (ik koos voor tinten groen en zwart)
  3. dotting tool
  4. topcoat
  5. nagellak remover
  6. wattenstaafje of nail art penseeltje

Eerst lak je nagels met een basecoat of een nagel verharder. Dit droogt altijd goed snel op dus je kunt vrijwel direct door met de volgende stap, een basis kleur. Ik gebruik hiervoor een groene lak van Paris Memories waarvan volgende week een review online komt.


Op een papiertje, of zoals ik doe op een stuk plastic, laat je een lichtere kleur groene nagellak druppen en hier dip je je dotting tool in. Op willekeurige plekken op je nagel ga je vlekjes groen maken.


Vervolgens doe je het zelfde met een dotting tool in zwarte nagellak gedipt en ga je om de groene vlekken streepjes zetten. De mooiste vorm is een C-vorm. Om de lege ruimtes op te vullen zette ik nog willekeurig enkele zwarte stipjes en strepen.

Als je print goed droog ik doe je er een laagje snel drogende top coat over heen en maak je de randjes van je nagel schoon op deze manier.

Ik persoonlijk vind het resultaat super cool! Heel stoer en toch erg arty. Ik ga deze nail art zeker nog een keer maken en dragen.

Dit was de laatste blogpost met het thema “dieren” voor nu. Hopelijk vonden jullie de blogposts leuk. Als je ze nog even terug wilt kijken heb ik hier de linkjes voor je.

Pinguin
Lady Bug
Cow
Panda
Bee (Bzzz)
Fish
Spider

3 thoughts on “Nail Art Army Leopard tutorial

  1. Heel knap gedaan! Persoonlijk ben ik niet zo dol op dit soort prints. Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur, wat ik persoonlijk weer wel leuk vind.

Reageren

