Discussie Dinsdag #2

Goedemiddag!

Ik heb vandaag een dilemma/vraag voor jullie.

Als ik één nagel breek of inscheur dan ..

  1. .. knip/vijl ik alle andere nagels tot dezelfde lengte.
  2. .. probeer ik het op te lappen met een nagelpleister.
  3. .. ga ik in een hoekje huilen.
  4. .. baal ik als een stekker maar het is niet anders.

Ik zou eerst gaan voor optie 2, als dit niet meer mogelijk is dan voor optie 1. Ik heb liever dat al mijn nagels de zelfde lengte hebben dan één hele korte en de andere lang.

Wat zou jij kiezen? Ik ben benieuwd!

5 thoughts on “Discussie Dinsdag #2

  1. Ik zou ook voor optie 1 gaan.

    Ik heb ook nog een vraagje en als iemand het weet ben jij het! Ik heb een mooie manicure met twee laagjes bruin en een laag grove gouden glitters plus een topcoating. Nu wilde ik het er net afhalen want er zitten wat chips in een heen zin in een nieuw kleurtje, maar dit is de eerste keer dat ik de lak er met geen mogelijkheid afkrijg met een wattenschijfje en remover. De watten plakken alleen maar aan de glitters. Wat moet ik nu doen? Heb jij nog tips? Alvast heel erg bedankt!

Reageren

