Make Me Up DCC L56

Van dit merk heb ik nog nooit gehoord of iets gezien, dat maakte mij erg nieuwsgierig. Ik vond deze nagellak bij onze lokale DIO drogist in een aanbiedingen bak; 3 stukjes voor €5,00. De komende dagen laat ik de twee andere lakken zien die ik mee nam, maar eerst is de beurt aan deze lak.
Helaas heeft de lak geen naam, maar zoals alle lakken van dit merk Make Me Up DCC een nummer; L56.

Deze lak werkt verbazingwekkend goed. Eerlijk gezegd verwachtte ik er niet veel van maar de pigmentatie is top, de kleur is mooi en de prijs is zeker ook een pluspunt.

Ik lakte mijn nagels eerst met een basecoat en vervolgens twee laagjes van deze paarse shimmer nagellak. Van zichzelf heeft de nagellak al een mooie glans dus werkte ik hem niet af met een topcoat.
Na 4 dagen zonder chippen heb ik de lak van mijn nagels afgehaald om een nieuwe uit te proberen.

Ik vind dit zeker een mooie lak en een aanwinst voor mijn stash. Ik weet niet of deze lakken bij elke Dio drogist verkocht worden.

4 thoughts on “Make Me Up DCC L56

Reageren

