Nail Art Purple Eye Tutorial

Ik moet wel even wennen hoor zal ik je eerlijk zeggen. Na een week lang alleen maar aan dieren gedacht te hebben voor nail art ideeën moest ik hard spitten in mijn nail art geheugen voor andere creaties. Het eerste wat in mij op kwam was stippen. Ik houd er van om met een nail art elke keer weer een andere nail art neer te zetten door het gebruik van andere kleuren en patronen waarin je de stippen plaatst.
Wil je precies zien hoe ik deze nail art heb gemaakt? Klik dan even verder.

Eerst lakte ik mijn nagels met een basecoat en vervolgens met een grijze lak van het merk Make Me Up DCC.


Met een Milani HD, een holografische nagellak, maakte ik de kleur net iets mooier.

Met een paarse nagellak, CK Madly Mauve, op mijn dotting tool maakte ik willekeurig grote en kleine stippen op mijn nagels.

Met de holografische nagellak van Milani zette ik nog een stipje, in het midden van de paarse CK stip.
Met topcoat sealde ik het ontwerp op mijn nagels en met nagellak remover en dit trucje maakte ik mijn nagelriemen schoon.


Hoe gaaf is dit ontwerp geworden? Veel leuker dan ik gedacht had. Nee, ik mis die beestjes niet op mijn nagels hoor met deze discobal op mijn vingertips.

Tot morgen en bedankt voor het bekijken van mijn blog.

7 thoughts on “Nail Art Purple Eye Tutorial

Reageren

