Paris Memories scented nail polish set

Big Bazar, mijn favoriete budget winkel voor make-up en nagellak, Vaak moet je er voor graaien in bakken maar het is het oh zo waard. Gelukkig vond ik deze pareltjes op een schap en ze riepen mijn naam. Nagellak met een geurtje, you’ve got to love it. Als de nagellak opdroogt verdwijnt de penetrerende nagellak geur en komt er een heerlijke fruit geur voor in de plaats. Ik testte de lakjes en laat je ze zien!


In het doosje zitten 4 nagellaken, 3 kleur lakken en 1 topcoat. De topcoat heeft een kokos geur en kun je over elke nagellak kleur doen om deze kleur langer te behouden op je nagels en te beschermen tegen chippen.
Strawberry is een fel roze kleur die helaas niet goed overkomt qua kleur op de foto. Hij is erg fel, bijna neon. Deze lak lakt het makkelijkste van de hele set en is enorm dekkend. Ik draag op de foto’s 2 laagjes en de glans is voldoende om zonder topcoat te dragen.
De lak is geheel creamy zoals elke lak uit deze set en bevat geen glitters.
De geur is aardbei en ruikt lekker zoet en niet te sterk.

Pineapple is een mosterd gele kleur die iets minder dekt dan Strawberry. Ik draag 3 dunne laagjes op de foto zonder topcoat. De lak zou naar ananas moeten ruiken, persoonlijk doet de geur mij meer denken aan raket ijsjes. Erg lekker!

Kiwi is een vrij donker groene kleur die naar mos groen neigt te gaan. Drie laagjes van deze nagellak draag ik op mijn nagels en is geheel dekkend. De geur doet mij niet direct denken aan Kiwi, heeft Kiwi eigenlijk wel echt een geur vroeg ik mij af? De geur deed mij aan beetje denken aan een combinatie tussen groene druiven en een Granny Smith appel. Fris van geur, erg lekker.

Alle geuren zijn aanwezig maar zeker niet overheersend. De geur blijft niet ontzettend lang hangen, een dag ongeveer. De kleur daar in tegen blijft lang zitten. Ik droeg de roze kleur, Strawberry, een week op mijn nagels zonder een topcoat en op een enkele kleur chip na zat deze er nog perfect op.

Een groot nadeel van al deze lakken is de droogtijd. De lakken drogen enorm langzaam. Geef ze dus echt even goed de tijd om goed uit te harden voordat je iets anders gaat doen.

De set kost €5,00 bij de Big Bazar.

6 thoughts on “Paris Memories scented nail polish set

Reageren

