Make Me Up DCC F10

Bij de DIO in Dordrecht vond ik dit leuke lakje en tesamen met nog twee andere beauties, van dit voor mij tot recent onbekende merk, en bracht ik ze mee naar hun nieuwe huis; mijn huis.
Ik weet niet of dit merk bij alle DIO filialen verkrijgbaar is, goed zoeken dus. Ik kwam ze wel op enkele webshops tegen via Google.

F10, de super origenele naam van deze lak *ahum*, is helaas een kleine teleurstelling. Bij het lakken zag ik al direct dat de lak niet heel dekkend is. Op de foto’s draag ik drie dunne laagjes en zoals je kunt zien, is hij nog niet geheel dekkend.
De grootste min van deze kleur nagellak is de verkleuringen die hij aanbrengt. Zie je de blauwe nagelriemen? Je kunt je vast voorstellen hoe mijn nagels er uit zagen na het volledig verwijderen van de lak..
Ik heb basecoat gebruikt maar helaas was dit niet voldoende.

De kleur zelf is donker jeans blauw en heeft een mooie glans. Ik heb geen spijt van mijn aankoop, wel denk ik dat de andere lakken van Make Me up DCC beter zijn qua kwaliteit.

De lak kostte mij €5,00 per 3 stuks.

3 thoughts on “Make Me Up DCC F10

Reageren

