Park Avenue Cosmic NV

Vorige week bezocht ik mijn oude stad, Antwerpen. Ik heb hier een jaar gewoond en er terug komen is altijd een plezier. Vooral het shoppen, dat kun je er zo lekker!
Bij de Di, een Belgische drogisterij keten, keek ik mijn ogen uit. Zo verkochten ze er Orly Gel polishes en zijn de schappen van bijvoorbeeld Bourjouis en Rimmel er veel groter. Een merk die wij volgens mij in Nederland niet verkopen is Park Avenue. Prachtige nagellak kleurtjes zag ik er staan. Het liefst nam ik alles mee, maar helaas ik had mijzelf voor genomen niet te veel te kopen. Ik dacht goed na, welke kleur heb ik nog niet? Pastel kleuren heb ik nog niet zo veel en een pastel gele kleur heb ik zeker niet. Toen zag ik deze lak staan, die moest ik mee nemen!


Cosmic NV is een hele zachte gele kleur die naar wit neigt. In het donker en sfeer verlichtingen lijkt deze nagellak echter fel geel, heel apart.
De lak dekt enorm goed, ik bracht twee laagjes aan.
Cosmic is geheel creamy en bevat geen glitter of een speciale finish.

Op het moment van de foto’s droeg ik de lak, met Seche Vite topcoat, al 3 dagen. Geen enkele chip of andere beschadiging, hij zat er nog perfect op. Wat een mooi lak is dit toch..

De Park Avenue lakken kosten €3,95 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de DI in Belgie.

7 thoughts on “Park Avenue Cosmic NV

Reageren

