Nail Art Dotting Flower DIY

Soms heb je iets op je nagels zitten wat je zonde vind om er af te halen, je wilt er het beste van maken. Na mijn dupes artikel had ik dit gevoel, ik moest iets met deze nagels doen.
Ik besloot de nagellak er op te laten zitten en er een mooi samenhangende nail art van te maken.
Dotting tool gereed? Here we go!


Op mijn nagels met de Essence nagellak kleur maak ik bloemetjes met de China Glaze kleur en vice versa. De bloemetjes maak ik met 5 stipjes met de dotting tool.


Met een zilveren shimmery nagellak maak ik het hartje van de bloemetjes en zet ik lukraak wat stipjes om het geheel wat op te vullen.
Met een topcoat maak ik het geheel af en met wat nagellak remover en een penseeltje maak ik mijn nagelriemen schoon van restjes nagellak.

Het resultaat, een subtiele flower nail art.


Helaas zaten er veel luchtbelletjes in de topcoat 😦

5 thoughts on “Nail Art Dotting Flower DIY

Reageren

