Rimmel Portobello Pink

Barbie move over, here I come! Rimmel heeft zulke fijne nagellakken in het assortiment, ik heb er al zo’n 14 in mijn nagellak verzameling.

Portobello Pink, wat een prachtige naam voor een prachtige nagellak. Zacht roze met een blauwe ondertoon. Een subtiele shimmer en een mooie pigmentatie.


Ik draag 2 laagjes van Portobello pink en kijk eens hoe mooi ze is? Ik kan weinig extra’s vertellen over deze lak, de foto’s zeggen het al voor mij.

Rimmel nagellak is verkrijgbaar bij de drogist.

4 thoughts on “Rimmel Portobello Pink

Reageren

