DIY Newspaper nails

Begin juni maakte ik al Newspaper nails en na het plaatsen van deze nail art bleef ik vragen krijgen voor een uitgebreide foto uitleg. Ik leg jullie graag uit hoe je deze nail art maakt. Ik maakte deze nail art nogmaals en laat door middel van foto’s zien hoe je dit zelf kunt maken.
Het is erg makkelijk om te maken en het resultaat is erg apart, leuk voor de afwisseling!

Wat heb je nodig?

  • alcohol
  • nagellak remover
  • penseeltje
  • een krant
  • witte nagellak
  • topcoat


Lak je nagels in dekkend wit. Op de foto gebruik ik Maybelinne Winter Baby in 4 laagjes. Helaas is deze lak niet super dekkend.

Vul een schaaltje of kommetje met de alcohol en dip hier voor circa 10 sec. één nagel in.


Haal je vinger uit de alcohol en leg hier direct een stukje krant met letters op. Druk dit goed aan. Als je dit stukje krant er af haalt zit als het goed is de inkt van de letters op je nagellak.

Voeg een laagje topcoat toe en verwijder met een penseeltje in nagellak remover gedoopt de restjes inkt en nagellak op je nagelriemen.

En zo simpel is, je eigen newspaper nails!

6 thoughts on “DIY Newspaper nails

Reageren

