Essence Me And My Icecream Nail Wrap

De Caviar nails, nog steeds hip en happening. Laatst probeerde ik het zelf al uit met een setje van Primark en vandaag is de beurt aan de nog simpelere variant; nail art stickers.

Ik was vorige week op de camping en ik wilde mijn nagels wel doen, maar niet te veel gedoe. Ik besloot de nieuwe nagellak stickers van Essence mee te brengen uit de Me and My Icecream collectie.

Foto is afkomstig van MadamLotte.nl

Ik volgde de omschrijving aan de achterkant van de verpakking.

  • Zoek de passende maat sticker
  • haal de sticker los van het plastic
  • plak deze op je nagel
  • buig het overtollige gedeelte van de sticker om
  • vijl deze er af
  • klaar
  • optioneel;  voeg topcoat toe.


Ik voegde nog wat topcoat toe op de tip van nagels.


Het resultaat is erg zoet er schattig. Maar nee, net als bij de vorige manicure die balletjes storen mij zo enorm. Het blijft achter je haren zitten, heel erg vervelend vind ik dat.
De sticker blijven redelijk zitten, maar ik het ze niet tot het uiterste getest. Leuk voor een dagje maar niet voor een volle week want dan zullen de bolletjes van je tip afgesleten zijn.

Deze stickers liggen nu tijdelijk in het Essence schap bij de Kruidvat en Trekpleister voor slechts €1,99 per setje.

4 thoughts on “Essence Me And My Icecream Nail Wrap

Reageren

