China Glaze Flock Together

Afgelopen woensdag stond ik met mijn sieraden lijn La Moon op de jaarmarkt in ‘S Gravendeel met een kraampje. Het was een heerlijke zonnige dag en naast dat ik sieraden stond te verkopen heb ik natuurlijk ook even een rondje gelopen over de rest van de markt.
Waar andere jaren de markten vol stonden met bijoux en hondenaccessoires, stond deze markt vol met cosmetica en nagellak.
Één van de kraampjes waar ik erg blij van werd was die van Djasa. Dsjasa is een webwinkel waar onderandere nagellak van China Glaze en Klean Color word verkocht.
Ik hoorde dit lakje al vanaf een afstand mijn naam roepen..


Flock Together komt uit de Horizon collectie en is een heel aparte lak. Het is een doorzichtige nagellak met streepjes vormige glitters die op haartjes op veertjes lijken.
Je kunt de lak op zich dragen, of bijvoorbeeld één laagje over een andere kleur als topcoat.

Ik koos er voor een basis aan te brengen van een metallic zilveren lak en vervolgens 3 rijkelijke laagjes van Flock Together voor een heftig effect.
Afgemaakt met een laagje tocoat.

Is dit niet super apart? Ik vind het in ieder geval erg leuk. Let wel op, het is een crime om te verwijderen als je zoveel laagjes van de glitters draagt..

Deze nagellak kun je onder andere bij Djasa bestellen voor €5,95

5 thoughts on “China Glaze Flock Together

Reageren

