Discussie Dinsdag

Het is weer dinsdag, tijd voor een discussie!

Wat vinden jullie van de nieuwe trend op nagellak gebied; 3D nagels?

 

Bron: nailsartgallery.info

Bron: necolebitchie.com

Ik zelf vind het er leuk uit zien, als kunst. Maar ik vind het niet draagbaar. Ik vind dat nagels wel in het dagelijkse leven moeten passen en niet dat je niets meer kunt doen met je handen omdat je kunstwerkjes op je nagels hebt die je niet wilt beschadigen.

Ik ben benieuwd naar jullie mening. Laat deze als reactie achter hier onder.

One thought on “Discussie Dinsdag

  1. Ik vind het wel heel erg mooi, .maar het is niet echt handig ofzo!!
    Maar het is wel leukk voor een feestjeof birthay ofzo!

Reageren

