Konad Splatter nails

Konad is iets wat ik nog niet eerder heb laten zien hier op La Moon Nails. Konad is een nagel systeem waarbij je als het ware patroontjes op je nagels kunt stempelen.
Hier voor heb je wel het een en ander nodig, als je dit niet in huis hebt kun je onderstaande nail art helaas niet maken.
Gelukkig heb je tegenwoordig wat namaak producten van Konad die je kunt kopen bij de Action en Kruidvat.


Wat heb je nodig?

  • Konad image plate M21
  • Konad stempel lak (ik gebruik wit)
  • Konad schraper
  • Knad Image Plate holder
  • Konad stempel kussen
  • Gekleurde nagellak (ik koos voor zwart)
  • topcoat
  • nagellak remover
  • wattenschijfjes
  • penseeltje of wattenstaafje

Plaats het metalen plaatje (image plate) in de image plate holder en doe hier je stempel lak op. Schraap het overtollige lak van de plaat af en ga in een rollende beweging over je net nagellak gevulde patroontje.


Zoals je ziet heb je nu je nagellak figuurtje op je stempel zitten. Deze kun je nu gaan stempelen op je nagels.
Ik heb er voor gekozen mijn nagels zwart te maken en de figuurtjes wit, zodat je duidelijk kunt zie wat ik aan het doen ben. Op elke nagel heb ik het spetter patroon enkele keren op verschillende plekken gestempeld.
Tussen het stempelen door kun je je image plate schoonmaken met wat nagellak remover op een wattenschijfje.

Vul zo al je nagels op. Als je klaar en tevreden bent kun je de randjes schoonmaken op DEZE manier. Werk je nagels af met een laagje topcoat.


Konad kun je onder andere bestellen bij de verschillende nail art web winkels of bij speciaal zaken.

Vind jij het leuk om vaker Konad nagels voorbij te zien komen?

6 thoughts on “Konad Splatter nails

  1. Wist je trouwens dat je ook op een plaatje meerdere kleurtjes nagellak kunt doen? 🙂 Dus als je bijvoorbeeld een bloemetje hebt, kun je een groen steeltje maken en een rood bloempje. 🙂 Ik ben al eventjes fan van Konad, werkt goed!
    Helaas is de versie van de kruidvat (essence) niet zo goed, de plaatjes zijn er niet diep genoeg in gegraveerd.

    Succes verder en veel plezier!

    Liefs

Reageren

