Nail Art een ode aan Marlies Dekkers

Marlies Dekker, wat een power vrouw. Één van Nederlands grootste internationale sterren op fashion gebied, als je het mij vraagt. Zij maakt trends en zet ze wereldwijd. Lady gaga droeg het en zo ook jij en ik. Je weet wel waar ik het over heb, die prachtige BH’s en slips met extra decoratieve (voor sommige welgevulde dames functionele) bandjes.
Toen ik een week geleden het nieuws hoorde over een faillissement was ik dan ook met stomheid geslagen. Gelukkig kwam snel daarop gelukkig ook het goede nieuws, een doorstart.
Als ode aan deze power vrouw heb ik deze nail art gemaakt, shiny as she deserves.

Met Rimmel’s Apple berry smoothie (waarom apple berry?! Die naam snap ik niet..) als glimmende basis ging ik met mijn striping tape aan de slag.
Her en der plakte ik het handige tape op mijn droge nagels en liet Rimmel’s Little Brown Dress het werk doen. Een dik laagje van de donker bruin kleur ging er over het striping tape en met een pincet verwijderde ik het tape weer. Het resultaat; een sexy nail art op Marlies Dekker geïnspireerd.

Deze nail art kun je natuurlijk in alle kleuren maken en door het striping tape in andere patronen te plakken kun je eindeloos variëren met dit ontwerp.

Ik zou zeggen, pak je Marlies Dekkers setje uit de kast (of koop een nieuwe en steun MD!) en rock deze nail art vandaag nog!

Ik hoop dat jullie dit eerbetoon aan Marlies Dekkers kunnen waarderen en even stil staan bij al het goede wat van Nederlandse bodem komt. Steun de Dutchies en laat die Amerikaanse of andere buitenlandse merken is voor één shopping trip links liggen en koop een pronkstuk met Nederlandse afkomst.

Hopelijk zie ik je morgen weer op mijn blog voor een andere inspirerend nagellak artikel.

6 thoughts on “Nail Art een ode aan Marlies Dekkers

Reageren

