Nail Art Bead by Bead

Dotting tool, zo veelzijdig! Ik was weer in een stipjes mood. Laatst kocht ik 8 nieuwe rimmel lakken en het liefst gebruik ik ze allemaal in één keer. In deze nail art heb ik er drie gebruikt, een zachte blauwe, fuchsia roze en een felle gele kleur. Het resultaat is een vrolijke, schattige nail art. Voor meer foto’s kijk even verder.

Ik gebruikte voor deze nail art RImmel’s Fancy Fuchsia, Just by me, Aqua cool en een dotting tool.

3 dunne laagjes van Aqua Cool liet ik geheel opdrogen en met mijn dotting tool zette ik in rijtje stippen met de roze en gele kleur. Het geheel topte ik af met een laagje topcoat.


Heb jij weleens Rimmel nagellakken getest? Zo ja, wat vind je er van?

8 thoughts on “Nail Art Bead by Bead

Reageren

