Nail Art I Scream

De zon schijnt buiten, wat een heerlijk weer. Oke, ik lieg. De regen klettert naar beneden, maar ik doe gewoon net alsof ik niet beter weet. Lekkende ijsjes of gesmolten chocolade. Eerder maakte ik al zo’n nail art maar ik ga nu voor fel feller felst. Kijk je mee voor meer foto’s?

Felle kleuren van China Glaze en Rimmel, 5 om precies te zien; voor elke nagel 1 kleur.

Eerst lakte ik mijn nagels met een basecoat en liet deze drogen. Elke nagel lakte ik vervolgens in een andere felle kleur in twee dunne laagjes tot dat deze dekkend is.  De gele had net iets meer nodig, dus kreeg nog een laagje.
Met een andere kleur dan de basis lakte ik de tip en met een grote dotting tool maakte ik er druppels onderaan. Dit liet ik goed drogen.
Als alle nagels een gesmolten tip hebben ging ik met een kleine dotting tool accenten van sprinkels aanbrengen om het nóg vrolijker te maken.
Helaas bracht ik de topcoat iets te snel aan waardoor de sprinkels iets zijn gaan “lekken”. Erg jammer.
Zo zie je maar weer, haast en spoed is zelden goed.


Welke nail art vind jij leuker? Bont gekleurd als deze, of toch de zachtere als dit?

5 thoughts on “Nail Art I Scream

Reageren

