Rimmel Aqua Cool

She’s crazy like a fool
What about it Daddy Cool?

Darn, nu krijg ik dit liedje niet meer uit mijn hoofd! Oh oh oh, wat een klasieker is Daddy Cool toch. Zo ook deze nagellak, heel toepasselijk Aqua Cool genoemd. In Amerika noemen ze deze kleur ook wel periwinkle blue. Een blauw paarsige kleur.

Ik vind dit zo’n mooie kleur. Net niet blauw, maar duidelijk ook geen paars. Er zit een beetje grijs is, maar ook een beetje oranje.


Rimmel’s Aqua Cool is een zeer dekkende kleur die super makkelijk lakt. Alle Lycra pro lakken overigens. Ze hebben een dik kwastje met een afgeronde tip wat netjes lakken helemaal niet meer zo moeilijk maakt. Super netjes van de nagelriemen en de zijkanten van je nagels zijn super recht te lakken.
Als je het mij vraagt, zijn de kwastjes van Rimmel de beste die er zijn.

Ik draag slechts 2 laagjes van Aqua Cool op mijn nagels en zoals je ziet dekt hij netjes.
Ik heb een dun laagje Seche Vite topcoat aangebracht voor net dat kleine beetje extra glans.

Aqua Cool is een creamy lak die wat mij betreft elke nagellak liefhebber moet hebben. De prijzen kunnen variëren tussen de €5,00 en €7,00. Maar als je de Folderaanbiedingen aan het einde van elke week in de gaten houd kun je ze soms nog goedkoper op de kop tikken. Rimmel heeft namelijk heel vaak heel goede aanbiedingen zoals 50% korting op 1+1 gratis.

4 thoughts on “Rimmel Aqua Cool

Reageren

