Nail Art Orchid

Ik had zin in iets zoetsappigs en schattigs op mijn nagels. Ik koos er voor om een freehand nail art te proberen met een dotting tool en nail art penseel.
Ik heb nog niet vaak een freehand nail art gemaakt, wat inhoud dat je zonder patroontje of andere vastigheid een creatie maakt, wat het voor mij meer een oefening maakte.


Ik lakte mijn nagels in China Glaze Sweet Hook en Park Avenue Cosmic NV en ging met de contrasterende kleur wat accenten aanbrengen. Met het penseeltje in de nagellak kleur gedept zette ik streepjes en het zelfde deed ik met de dotting tool. Om wat extra accent aan te brengen zette ik ook wat streepjes en stipjes met een metallic zilveren nagellak.
Het geheel maakte ik af met een laagje topcoat.


Het resultaat vind ik erg leuk geworden. Helaas zie je het alleen niet zo goed op de foto’s. De kleuren komen erg slecht over op de foto door de mooie glans van de topcoat waardoor je de patroontjes niet goed ziet.
Ik ga dit zeker vaker proberen, maar dan met meer heldere kleuren.

Welke kleuren lijken jou leuk?

8 thoughts on “Nail Art Orchid

Reageren

