Grote smurf swatch

Van mijn lieve zus kreeg ik een nagellakje cadeau, die de bijnaam “grote smurf” toe geworpen kreeg. Het lakte kocht zij bij een Chinees winkeltje in de centrum van Dordrecht.
De lak heeft géén opprint, geen naam van het merk; geen land van herkomst niets. Na lang zoeken vond ik wel een nummer onderop in het glas, nummer 28.
Kijk jij mee naar mijn mening over de onbekende lak?

Als basis lakte ik mijn nagels met twee laagjes China Glaze Kinetic Candy en vervolgens twee laagjes van de glitter lak.


De onbekende lak is een doorzichtige nagellak met verschillende glitters er in. Rode, blauwe en witte glitters in hexagoon vorm. Het kwastje is van slechte kwaliteit, maar dit verbaasde mij niet heel erg. Omdat het een topcoat is, maakt de kwaliteit van het penseeltje niet zoveel uit.
De lak is niet te dik en lakt fijn. De droogtijd is echter wat langer dan normaal is.


De lak koste ongeveer €1,50 en ik kan helaas niet vertellen waar dit merk te koop is, aangezien ik geen merk naam heb kunnen ontdekken.

Ik vind het een leuke toevoeging aan mijn nagellak collectie.

5 thoughts on “Grote smurf swatch

Reageren

