Nail Art Fleur

Met een basis van een Rimmel nagellak ben je verzekerd van een mooie nail art. Ik pakte er twee KOH lakken bij en ging aan de slag. Het zijn bloemetjes geworden die ik her en der op mijn nagels heb geplaatst.

Ik houd van nagels met een twist, basic maar toch met een mooi detail.

De basis voor de nail art is Rimmel’s Hot List in drie dunne laagjes. Met mijn kleine dotting tool ging ik aan de slag met Koh’s Nearly Gold! en zette ik 5 stippen per bloem. Als middelpunt van de bloemetjes zette ik een stipje met Koh Green gold.
Het geheel maakte ik af met een laagje Seche Vite topcoat.
Het resultaat is een hoogglans manicure die dagen kan blijven zitten.

5 thoughts on “Nail Art Fleur

  1. ze zijn weer mooi…..
    reactie op waar nagels te lakken ….. nou zeker NIET in het openbaar
    op de site zelf lukte het niet een reactie te plaatsenn

Reageren

