Discussie dinsdag

Vorige week was ik het helemaal vergeten, oeps! Maar deze week is ‘ie er weer; discussie dinsdag.

Geef jij liever veel geld uit aan één a-merk lakje (goede kwaliteit) of minder geld aan meerdere b-lakjes (oké kwaliteit).

Ik zelf ga voor de b-lakjes. Want als je goed lakt, kunt je uit bijna elke lak ondanks de kwaliteit hele mooie resultaten bereiken. Geef de lakjes meer droog tijd, begin met een basecoat en eindig met een topcoat en doe er bijvoorbeeld een mooie glitter topcoat overheen.

Wat zou jij doen?

Bron foto Illamasqua  foto Catrice

3 thoughts on “Discussie dinsdag

  1. Ben het met je eens al zijn veel duurdere lakjes ook wel mooi, maar ik vind een max van 10 euro echt wel veel voor een nagellakje, dan moet hij wel super bijzonder en mooi zijn, bij make-up doe ik het juist anders om haha, daar geef ik graag wat meer uit voor beter kwaliteit

Reageren

