Nail Art Nude is the new black

Ben je nieuw met nail art of begin je zelfs pas net met nagellak dan heb je misschien nog geen tools in huis. Ik laat je graag een nail art zien waarbij je alleen nagellak nodig hebt en verder geen andere gereedschappen.
Klik even verder om meer foto’s te zien en te lezen wat je nodig hebt om deze nail art te maken.


Wat heb ik gebruikt?

  • basecoat (Essence hardner)
  • Topcoat (Seche Vite)
  • Koh Vinatage Orange en Spreaded Orange
  • Catrice Browno Mars


Deze nail art is te maken met alleen de penseeltjes van je nagellak. Eerst lakte ik mijn nagels met de basecoat en vervolgens twee laagjes van Koh Vintage orange.
Wanneer deze geheel opgedroogd zijn lakte ik mijn nagels in een S vorm richting de tip van mijn nagels in de glitter lak van Catrice, Browno mars.
Deze kleur heeft dus een S vorm op Vintage Orange maar geheel dekkend op de top.

Als deze opgedroogt is, doe ik hetzelfde met Spreaded Orange maar begin ik een enkele millimeter vanaf Browno Mars. Dit is dus een laagje over de glitter kleur.

Ik herhaal deze stappen en eindig met een laagje topcoat.

Het geheel is dus best dik met maar liefst 7 lagen lak inclusief top en basecoat. Geef de manicure genoeg tijd om goed uit te harden.

Een simpele nail art, maar het resultaat ziet er ingewikkeld uit. Hopelijk vond je het leuk om deze nail art te bekijken en ga je hem zelf na maken.

4 thoughts on “Nail Art Nude is the new black

Reageren

