Rimmel Hot list

Soms baal ik zo van mijn camera, hoeveel foto’s ik ook schiet de kleur komt niet over zoals ik wil. Bij deze lak was de frustratie groot, want de lak is zo mooi; maar komt helemaal niet zo over op de foto.
Bij deze foto’s moet je dus niet heel kritisch zijn, maar je het nog mooier inbeelden.

Een donker paarse kleur met een grijze ondertoon, met vele micro licht paarse glittertjes.

Door sommige word deze lak ook weleens vergeleken met Chanel Paradoxal. Deze lak heb ik persoonlijk niet, maar hij is enorm populair onder nagellak liefhebbers. Op foto’s afgaande lijkt hij er op, maar is Paradoxal iets meer een parelmoer lak.
De lak is erg dekkend, ik draag slechts twee dunne laagjes lak. Natuurlijk met eerst een basecoat. Geen topcoat dit keer.

Rimmel is te koop bij de drogist.

4 thoughts on “Rimmel Hot list

Reageren

