Nail Art Elmo

Elmo! Speels, nieuwsgierig en lief is deze muppet uit Sesamstraat. Wie kent hem nou niet? Elke peuter groeit er mee op, zo ook ik.
Ik was niet mega gek van Elmo, maar niet mogen is gewoon niet mogelijk bij deze roodharige pop.
Ik maakte een nail art ter ere van Elmo. Kijk je mee?


Op al mijn vingers bracht ik één laagje aan van een basecoat en één laagje van Rimmel’s Pure Silver. Met een grote dotting tool zette ik met een rode nagellak stippen.
Met mijn rode, zwarte, witte en oranje nagellak ging ik stoeien met Elmo. Wat een werk was dit. Hij is redelijk gelukt vind ik, maar ik moet zeker nog HEEL veel oefenen eer deze perfect is.
Een laagje topcoat maakt alles mooier dus zo geschiedde.

3 thoughts on “Nail Art Elmo

Reageren

