L’Oreal Perle de Jade

Al een tijdje geleden inmiddels kreeg ik een verrassingspakketje van Angelique. In dit pakketje zaten drie hele mooie nagellakjes van L’Oreal, één daarvan liet ik al eerder zien. Ik vond het wel leuk om nog een lakje te laten zien die een mooi plekje heeft gekregen in mijn verzameling van nagellakken.


Een mooie zachte turquoise blauwe kleur die fijn dekt, in twee laagjes.  Ik heb wel een basecoat gebruikt, om mijn natuurlijke nagels te beschermen tegen eventuele verkleuring door de lak. Een topcoat vond ik niet nodig, de lak heeft een mooie glans van zichzelf.

Het flesje vind ik ook erg mooi, dun en lang. Erg handig op te bergen, neemt niet te veel extra ruimte in beslag.

L’Oreal is verkrijgbaar bij de drogist.

5 thoughts on “L’Oreal Perle de Jade

Reageren

