Nail Art Purple Saran

Saran wrap, zo noemen ze in het Engels huishoudfolie. Je weet wel, dat hele dunne plastic wat je in de keuken gebruikt als afdekmateriaal.
Omdat het zo dun is en aan elkaar plakt kun je er makkelijk propjes mee maken. Het oppervlak van het propje is dan hobbelig en bollig, een perfecte stempel voor nail art.

Ik wil ook op de foto!


Met mijn enige Ciate lakje in mijn bezit, wat eigenlijk erg jammer is want het is een super lakje, zette ik de basis. Helaas heb ik geen naam kunnen ontdekken op het flesje. Het is een shimmery donkere paarse kleur.
Met Essie Madison Ave-hue stempelde ik met de propjes folie op mijn nagels. Dit geeft een onwijs gaaf gemarbeld effect. Een laagje topcoat erover en het resultaat ziet er uit alsof je marmer op je nagels hebt.

Eerder maakte ik ook al een Saran Wrap nail art. Welke vind je leuker? Hier kun je overigens een stap voor stap uitleg vinden. Klik dus zeker even op de link.

Tot morgen!

3 thoughts on “Nail Art Purple Saran

  1. De wrap’s zijn niet goed met elkaar te vergelijken. Ze zijn alle twee erg leuk. Mijn persoonlijke voorkeur heeft deze laatste. Grappig dat je met simpele middelen van die leuke effecten kan maken.

Reageren

