Aldi Magnetic Nails #1

Bij de Aldi verkopen ze sinds kort drie setjes nagellak. Een french manicure set, een crackle set en een magnetische set.
Ik wilde graag de magnetische uit proberen. Eerder heb ik een setje gehad van de Action en deze werkte totaal niet voor mij. Ik was benieuwd of de Aldi er wel in slaagde..

In het setje zaten 5 kleuren. Helaas is de foto waar de hele set in zat verdwenen op mijn camera en heb ik de verpakking al weggegooid. Het zat in een kartonnen doosje met plastic, te vinden in de bakken bij de Aldi.


Ik lakte eerst mijn nagels met een basecoat en vervolgens mijn ene hand met een dun laagje van de lak.

Nagels voor nagel ging ik vervolgens verder. Ik bracht een (iets dikker) laagje nagellak aan en ik hield de dop boven mijn nagels. Aan één kant van de dop zit een kleine verhoging, deze zette ik op mijn nagelriem.
Het moeilijkste is niet je nagel aanraken met de dop. Je lak is namelijk nog nat en als je deze aanraakt met de dop zal deze verpest worden.
In de dop zit een magneet die reageert op de formule van de nagellak. Op de magneet zie je een vormpje staan, deze zou op je nagels moeten komen.

Binnen enkele seconden zie je print op je nagels verschijnen. Echter bijna alleen op het midden van je nagel. Ik denk dat de magneet niet sterk genoeg is om ook de zijkanten goed mee te pakken.
Ik heb geprobeerd mijn nagel te draaien maar dit had geen effect. Ik denk dat de nagellak al te droog was om nog goed te werken.

Zo doe je al je nagels, dus een dikkere laag lak en tegen de dop aan houden. Pas op dat je de magneet niet aanraakt met je nóg natte nagellak.
Maak het geheel af met een laagje topcoat.


ik vind het resultaat er leuk uit zien. Ik zou het geweldig gevonden hebben als de print ook op de zijkanten van mijn nagel zou komen, helaas is dit niet het geval.
Het is erg moeilijk om goed te doen, voor dat je het doorhebt zit je met je nagellak tegen de magneet aan en is je nagellak verpest. Dan kun je de nagellak weer verwijderen en opnieuw beginnen. Ik heb deze hand vaak opnieuw moeten proberen. Makkelijk is het dus niet.

Ik zou zeggen, leuk om te hebben en een keer uit te proberen. Niet een musthave, wel een leuke afwisseling van normale nagellak.

Overigens kun je de lak ook zonder magneet dragen, het zijn mooie kleuren.

De set kost €6,99 en is verkrijgbaar bij de Aldi.

2 thoughts on “Aldi Magnetic Nails #1

Reageren

