Persoonlijk + folderaanbiedingen

Goedenavond!

Op het moment dat je dit leest zit ik in het vliegtuig richting Istanbul. Ik ben getrouwd met een Turkse man wie voor mij bijna twee jaar geleden naar Nederland/België is geïmmigreerd. Zijn familie woont nog in Turkije en hebben wij inmiddels al bijna een jaar niet meer gezien.
We vliegen eerst naar Istanbul en gaan vervolgens met de bus verder naar zijn geboorte dorp. Een hele reis en onderneming.

We gaan voor een maand naar mijn schoonfamilie en helaas is het niet echt een vakantie. Mijn schoonmoeder is erg ziek en gaan wij bezoeken en verzorgen.
We gaan niet naar een toeristisch gebied maar naar de noordkust van Turkije. Dit is een prachtig heuvelachtig gebied met havens, vele dorpjes, wilde natuur en heel veel cultuur.
Mijn tweede thuis ligt in dit gebied, ik ga er met plezier naar terug en heb het erg gemist.

Vanavond is er helaas ook géén folderaanbiedingen artikel. Hier enkele linkjes zodat je zelf kunt kijken of er iets voor je bij zit.

Kruidvat
Trekpleister
Etos
Dirx
ICI Paris XL
DA
Douglas

Ik ga mijn best doen vanaf daar te bloggen en mijn website te updaten. Ik kan dit echter niet garanderen door alle omstandigheden. Mocht er dus een artikel missen, excuses hier voor.

Groetjes van mij!

5 thoughts on “Persoonlijk + folderaanbiedingen

Reageren

