Aldi Magnetic nails #2 + mededeling

Gisteren liet ik het eerste lakje al zien van de Aldi set.Vandaag is de beurt aan de mooie groene uit de set. Eerder deze maand heb ik deze lak al gedragen zonder de magneet te gebruiken. Het is een mooie kleur, wie zegt dat je het moet gebruiken zoals op de verpakking staat? Oke, ik houd me eventjes aan de regels en ging aan de slag met de magneet.

Verder heb ik ook een kleine mededeling van huishoudelijke aard, klik even verder.


Ik heb er voor gekozen elke dag voor de komende 6 dagen een artikel online te plaatsen van de Aldi Magnetische nagellak set. Op het moment dat je dit leest ben ik net aangekomen in Turkije. Mijn man is Turks en zijn familie woont daar, hier zijn we op bezoek.
Ik ga proberen in Turkije door te gaan met bloggen, maar ik kan niet garanderen dat er elke dag een artikel online komt. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben.
Gebruik ook even de zoekfunctie om artikelen terug te zoeken, er zijn de laatste paar maanden veel online gekomen en je hebt ze vast nog niet allemaal bekeken.

Deze lak is ietsjes minder dekkend dan de zwarte variant dan gisteren. Toch heb ik maar twee laagjes gebruikt.
Ik werkte het zelfde als bij de andere kleur; eerst een laagje topcoat en op al mijn nagels één laagje van de magnetische nagellak. Nagel per nagel bracht ik vervolgens een royaal laagje lak aan en zette hier de magneet op. Ik topte het af met een laagje topcoat.

Het patroontje kwam bij deze lak iets moeilijker over. Bij sommige nagels deed ‘ie zelfs bijna niets. Dus kon ik de lak er weer af halen en opnieuw beginnen.
Nee, niet makkelijk. En het resultaat is ook niet geheel perfect aangezien het patroon er maar gedeeltelijk op zit. Toch vind ik het wel wat hebben. Maar persoonlijk denk ik dat dit meer komt door de leuke kleur.

Deze magnetische nagellak zit in een set van de Aldi, voor €6.99

6 thoughts on “Aldi Magnetic nails #2 + mededeling

  1. Leuk artikel! Kleine note:
    Bedoel je hier geen basecoat ipc topcoat?
    eerst een laagje topcoat en op al mijn nagels één laagje van de magnetische nagellak

Reageren

